Ägg är jättegott, i alla fall vissa påskägg....

Igår åkte jag ned till Varberg, elle rättare sagt till Kärradal, där min syster Åsa bor. När man sover över hos dem så ingår det att vakna till den gladaste och härligaste lilla varelse jag någonsin skådat, Alicia  snart 3 år! 

Idag klockan sju på morgonen vaknar jag av någon som ropar att hon tvunget vill gå in till "Saaaja".  Åsa försöker förklara att "Saaaja" sover ju, men då ropar jag att jag hört dem och redan är vaken. In stegar den sötaste lilla påskgumma jag någonsin sett. Det är påskfest på dagis idag. Se själva- även om mitt sinne för att fotografera inte är det bästa yrvaken kl 07.00 liggandes i sängen.



Nu stannar jag i stan över helgen, antagligen ändå tills efter MATCHEN på Annadagen. Ska jobba, träffa familj och vänner, eventuellt hinna med en och annan liten utgång och fira min brors födelsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback