Första brännan :)

Idag har det varit tentaplugg för hela slanten. Jag, Jonte och Göran drog bort till Carro i Rosendal och radade upp våra anatomi och fysiologi böcker i långa rader på uteplatsen. Tiden bara sprang iväg och det resulterade i några timmar i solen.

Efter det drog jag och Jonte upp till Skatås för att försöka kämpa oss runt milenrundan. Jag var ringrostig första 2 km och tänkte att det skulle sluta med att jag skulle behöva bärhjälp upp för de sega backarna i slutet, men skam den som ger sig! Det gick inte fort, men sista halvmilen kände jag mig lätt som en fjäder och när vi väl var framme var det jag som var sugen på en runda till. Skam den som ger sig!

När jag promenerat hem från Skatås och ska hoppa in i duschen upptäcker jag att den har kommit nu- den första brännan. Sicka ränder... Visserligen inte någon snygg flashig jämn och brun bränna, snarare en grisrosa flammig variant av bonnabränna. Men ändå! Sommaren är nära!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gött ändå att du orkar runt milen. Jag har gjort två patetiskt dåliga löparrundor två dagar i rad nu. Men vi är i alla fall ute och tränar - det kan bara bli bättre.

Postat av: Sara

Ja det är skönt att man tar sig runt även om det är i kryptakt. Men jag känner att mina höfter tagit lite stryk, blev en rejäl runda igår med. Vi får ta och gadda ihop oss och köra lite tillsammans! Hoppas, hoppas på att det blir småmål i Svingeln imon oxå!

2007-04-18 @ 23:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback