Har inte blivit skogstokig ännu.....

Men Umeå ligger långt åt tjottahejti det ska gudarna veta....

Som många av er vet så är Sara ute på en liten innebandy
utflykt norröver. Har ingen laddare till datan med mig och har därför varit avskild från Cybervärlden i några dagar. Lite abstinens blir det allt, men än så länge har jag härdat ut!

Än så länge tycker jag allt gått bra och jag är nöjd med min resa och att jag galen som jag är stack iväg på mycket kort varsel... återkommer med ett lite längre inlägg efter hemkomsten imorgon vid lunchtid. För ikväll vid 22.30 bär det av hemåt igen och en LÅNG och mysig tågresa väntar mig. Sedan bär det av till Kungshus cup!

Nu är det dax att börja knyta alla tummar man har för att Warberg fixar att köra över Storvreta i dagens drabbning.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt att det känns bra. Jag förstår hur du känner med det där att du stack iväg så snabbt. När jag flyttade till Jönköping (vilket är lite närmare än Umeå och du har inte flyttat, ännu) bestämde jag mig för att flytta på typ två veckor. Det kändes helt knäppt att plötsligt bryta upp och flytta iväg men det var jävligt kul oxå.

Postat av: Josse

Lycka till nu på träningen så att det känns värt att åka den sköna tågresan hem ikväll!

Vi ses i Lerum

2007-04-12 @ 19:23:44
Postat av: Marre

Roligt att du har en bra feeling. Du är en riktigt duktig målvakt och har framtiden för dina fötter. Klart du ska till elitserien. Du kommer att utvecklas och bli ännu grymmare.... Ses i helgen

2007-04-12 @ 22:52:13
Postat av: Dennis

Du har varit där en dag o redan med i tidningen där uppe. Har det hänt nångång i rbk tiden??:-)
http://www.folkbladet.nu/2007/04/12/nio-tankbara-nyforvarv/

2007-04-12 @ 23:01:09
URL: http://deab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback