Ingen som raglar av dryckenskap är vis...

Det finns ett fåtal unika tillfällen då det hänt något

speciellt då känns helt ok att vara bakfull. Det är liksom värt besväret. Idag borde ha varit en sådan dag...

 

Just nu känns jag mig tveksam. Marginellt med sömn och en alldeles för hög krognota sätter djupa spår. Min kropp är sargad till max. Mitt huvud är tungt som bly.


Den sista ölen vid 6-snåret var kanske i onödigaste laget...
Och jag hade nog haft lika kul utan de sista tre drinkarna... 


Söndagsångesten har varit maximal idag.Usch och fy! Tur att jag är ute i svängen så sällan! 


Men vilken helg det har varit! Och vilket roligt kalas det blev natten igenom! Oslagbart!

 

Tips: Var ute i god tid med att köpa biljetter om du ska med X2000 från Stockholm till Göteborg en söndag. Kan bli en dyr historia om man tvunget vill med första bästa och snabbaste tåg!

 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gött att Wic vann, gratulerar. Ni verkar ha haft riktigt kul också. Härligt.

Postat av: Me

Verkligen en dag att minnas!

2007-04-23 @ 16:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback