Tapeter

Fick med mig två luntor med tapetprover hem från bostadsbolagets kontor för att välja vilka som de ska sätta upp i min skabbiga lägenhet. Har inte funderat så mycket på det hela tidigare då jag inte trodde att jag skulle få välja på så mycket kul då de ska betala och sätta upp dem. Några supercoola moderna tapeter var det inte heller tal om, men jag får säga att jag blev överraskad av att det ändå fanns så pass mycket kul att välja emellan!

Som jag känner nu så lutar det åt att de blir två olika vita mönstrade tapeter. Eventuellt en annan färg i hallen. Lägenheten i sig är ganska ofräsch och mörk och ljusa färger skulle nog kunna pigga upp den en del. Sen kan man ju alltid färglägga och piffa till lite med färgglada tyger och prylar.

Så får det nog bli! Ingenting kan bli sämre än de som sitter uppe nu iallafall. Vi snackar tidigt 90- tal och starka gröna och gula färger. Uscha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback