Hello Sunshine!

Idag skiner solen åter i Umeå och jag går på och jobbar natt först ikväll efter träningen så allt känns löjligt bra. Storstädningen är uppskjuten till ett senare tillfälle och jag skall åter gräva fram solbrillorna ur byrålådan för att bege mig ut i gasset.

Helgen har varit lugn. En superb middag på lottas efter träningen i fredags. Under Lördagen var jag alltiallo och hjälpte till på Hjördis och Stefans bröllop. De var så fina! Lyckat!
På söndagen "blev inte många barn gjorda". En välbehövlig pausdag som avslutades med 1,2 km mil pratjogg i löpspåret med det bästa av sällskap.

Nu är det klart. Den 7-10 September (efter 3 månader i norr) bär det av en sväng hemåt för att träffa familj och vänner. Boka in den helgen mina vänner!

Lagom kul att Tess är på träningsläger med Pixboiterna i Dalarna den helgen. Lika kul att vi spelar borta mot Endre när de är här och möter IKSU. Jaja, sånt är livet- vi ses i vilket fall på Gammlia i andra omgången!


Kommentarer
Postat av: sara

En liten rättelse... Inte var jag ute och sprang 1,2 km. Nä, mil ska det ju vara. En del känner mig allt för bra ;)

2007-08-06 @ 22:19:45
Postat av: Sis

Åh vad det ska bli skönt att äntligen få krama om dig!!!
Måste se till att bädda rent i sängen dagen innan du kommer så du får precis det som du är van vid ;)

2007-08-06 @ 23:31:52
Postat av: sara

you better...

2007-08-07 @ 10:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback