Positiv utveckling för alla innebandynördar på läktaren

Innebandy.se har lagt in en ny fantastisk länk under spelschema/resultat som heter veckans matcher. Där kan man gå in och skriva datum och län för att sedan titta vilka matcher som går i det län som man befinner sig. Grymt om man som jag försöker se så mycket matcher jag kan under en ledig helg eller dag!

Så i vinter är det bara att kolla upp när man vill se på innebandy genom ett enkelt knapptryck och snickarsy ett schema som innefattar så många timmar som möjligt på läktaren. Stort!

Ses på läktaren!

Kommentarer
Postat av: Josse

Sara, du som ska bli svenskalärare borde veta att det heter skräddarsy... Men du får gärna visa mig nån gång hur man snickarsyr nåt!

2007-08-23 @ 15:33:39
Postat av: Sara

Mohahahaha! Nu har jag avslöjat hur mkt tid jag lägger på att skriva och läsa igenom mina inlägg....
Vet du inte hur man snickarsyr? Jag får ta och visa dig det när vi ses ;)

2007-08-24 @ 08:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback