Dålig självuppfattning?

Inser att jag måste ha en mycket självkritisk bild och uppfattning av min egen prestation ifrån matchen i lördags. För jag minns att jag var oerhört besviken och missnöjd med min egen insats efter matchen. Ville så mycket. Kände mig något osäker i mina ingripanden i matchen och fick för mig att jag knappt tog en enda boll förutom de jag släppte in...

Anklagade till och med Warberg för att ha räknat fel i skottstatistiken. Det roliga var att den jag klagade var den som hade räknat. Inte populärt!

Dessutom så kastade jag två bollar över mittlinjen...

Jag att trodde till och med att jag hade gått in på fel matchreferat när jag läste om matchen och såg att jag fått fina omnämnanden. En kompis ringde och frågade: Sa inte du att du var dålig på matchen? Haha! Blev glad iallafall! Kanske inte var så illa då...

Skäms oerhört mycket för mitt uppträdande efter det andra insläppta målet. Inte likt mig. Jag brukar försöka vara en god förebild (och tror att jag oftast lyckas), men denna gången rann det över. Ville passa på att be mina lagkamrater om ursäkt. Det är aldrig OK att visa sitt missnöje på det viset- att skrika och kasta saker hör inte hemma på en innebandyplan. Fy skäms för mig!

Likaså är det inte OK att klaga på domslut och andra saker som man inte själv kan påverka. Det är jag däremot övertygad om att jag inte brukar lägga energi på och det är jag mycket stolt över!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback