Ledig Lägenhet Lurar Liten

Som en skänk från ovan fick jag under förmiddagen ett samtal från den unge man som har bott i lägenheten i Lunden som jag skall flytta in i. Han var redan klar med flytt och städning och meddelade att jag kunde komma och hämta nycklarna och flytta in nu med det samma. Vilken befrielse- no more living with my ex boyfriend!  


 

Så jag tog mig en sväng bort för att kolla in mitt nya boende. Vilket bakslag jag möttes av… Blev så besviken! Det var en av de fulaste lägenheterna jag någonsin sett. Jag säger bara brandgult, chockgrönt, taskig planering, fula fönster och en pelare mitt i väggen. Fattar inte hur jag ska kunna bo och trivas där…

 


Min sista gnista hopp består i tanken att lite färg, mina möbler och mina saker gör STORA underverk.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback