Match "hemma" i Varberg....

Idag gäller det. Match mot mitt gamla lag Warberg IC i idrottshallen kl 14. Vissa matcher gäller lite extra för laget/tabellen och vissa gäller mycket för en personligen. Matchen idag uppfyller båda dessa kriterierna för mig och såklart så flyger det runt ett par extra fjärilar i min mage denna morgon...

Är en lite knepig känsla att se Warberg som mina motståndare idag, motståndare ska man ju hata och jag gillar ju det gänget massa! Har upplevt så mycket kul med de stollarna. Men "there will be no mercy" under 3 gånger 20 min idag då ska warbergsbrudarna tryckas så långt ner i skona som det är möjligt!

Det som (troligtvis) krävs för att vi ska ta hem den eftertraktade 1:a platsen i Div 1 södra och stå som enväldiga seriesegrar om exakt en vecka är att vi ska köra över motståndet i de två sista matcherna, ösa in mängder av mål och inte släppa in några. Blir till att spika igen målet idag för "sprattel-gubben Svensson"! Ser det som en härlig utmaning som jag inte tvekar en sekund på att teamet kan komma att greja.

Läs inför matchen på RBK:s hemsida:
http://www.proteamonline.se/default.asp?Id=213&ScreenRes=1280


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback