Min skatt...

Nu har jag investerat i en ny "bästa vän". Många tusenlappar fattigare, men en sjusärdelses dator rikare! Så nöjd så här långt (har i och för sig bara haft i gång den i ca 4 timmar).

Slutsats: Inget mer bråk om datorn under den resterande "sambotiden" , hela 38 dagar alltså. Värt varenda krona. Det är dessutom till en fördel med två nätverk så att man kan prata över datorn istället för "in real life". Den tekniska utveckling är ju helt otrolig! För en stund sen skickade jag ett meddelande på MSN till M om att jag ville ha påfyllning av kaffe när jag satt fastklistrad vid datorn och pluggade, och VIPS så stod det en nypåfylld kopp med rykande härligt kaffe bredvid mig....

(Måste tilläggas att jag inte brukar  vara varken så lat eller bortskämd, men jag hade redan lagat och serverat mat plus kaffe vid TV:n till ovan nämnde).

116484-13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback