00:37

How come att man aldrig kan somna när det hänger nervositet i kroppen? Knepigt att tystnad är högljudd när man inte kan sova.  Små nästintill obefintliga ljud som stör som aldrig förr. Kylskåp som surrar. bilar som låter långt borta, vind som viner och mås-helveten som skränar. Tar tillbaka det där jag nämnde för syrran häromdagen att "jag älskar måsarna, det känns verkligen att man är hemma då".

Allra jättesista tentan på Göteborgs Universitet imorgon bitti. Anatomi 2: rörelseapparaten. Måste fixa den. Eller skulle iallafall underlätta något...

Märkte till min förvåning häromdagen att det kan vara riktigt "kul"att skriva tentor- om man man kan, om det är intressant och om man är ordentligt påläst. Fästen, ursprung, läge, funktion och namn på kroppens alla delar. Imorgon kommer de sitta som berget. Det borde de iallafall, för jag har suttit inspärrad som en fånge de senaste dagarna och dissat allt vad socialt umgänge heter. Jopp, imorgon hoppas jag på en kulig en!

No more GU, 7 terminer avklarade. Två till väntar iof på nordligare breddgrader- men det tar sig.
Imorgon e.m går jag i vilket fall på ett välförtjänt sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback