25 över

Blev hämtad för att åka till träningen på musköten klockan 25 över 6 idag. Inte fem i halv sju. Viktigt!
Observera: man får däremot inte säga 45 över då får man onda ögonen på sig...

Förlorade idag när vi spelade i slutet av träningen. Tvåmål alltså ;) Var den enda målisen som släppte in ett mål. Ogillas. Har fortfarande inte kommit över det. Inte heller att pappa vann över mig i go-cart igår...

Duktiga backar ligger högt på varje målvakts önskelista. En landslagsmeriterad och trots sina 20 år erfaren sådan är extra välkommen. Gott att Renström är klar!

Jag har drabbats av tillfällig skrivdyslexi. Suddar, suddar, stavar fel och suddar igen. Min hjärna och min kropp är helt tom på energi. Dessutom är det svårt att sitta ostörd när man är tre man på en superduperliten yta. Ni som känner mig väl vet att jag är sjukt lättstörd och kan reta upp mig på för omgivningen knappt hörbara ljud.  Så det här får bli allt, nu skall jag ägna mig åt mina besökare.
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback