Det bästa med skåne......

Nu är lottningen klar till Båstad Outdoor Open. Ett ganska hett startfält i år får jag säga. Kanske håller tuneringen på att stiga lite i graderna igen?!?  Balrog, Pixbo och Engelholm från superelit och hela 7 division 1 lag . IBK Dalen verkar tyvärr inte ha några planer på att åka söderut ut första helgen i Augusti  :(

Båstad är en de trevligaste traditionerna jag vet och hör sommaren till ungefär lika mycket som jordgubbar och glass. Själva innebandyn är det egentligen inte så noga med, det är atmosfären, solskenet och det sociala (läs peppes bodega) som gör det till en kanonhelg gång efter annan.
Jag vill, jag vill, jag vill dit!

Hmm, måste uppskattningsvis vara ungefär 130 mil från Umeå. Blir svårt att hinna över dagen...
Fuck...




Några bilder från förra årets upplaga, de snälla varianterna


Kommentarer
Postat av: deab

Jag tror jag ska dit...;-)

Postat av: sara

Jag trodde du skulle glassa i ditt badrum hela sommaren :)

2007-06-26 @ 09:44:08
Postat av: frida

hello grisen! de
blir ju inget båstad för RBK i år heller...=( tyvärr.. ja som kände att detta va mitt år på Pepes Bodega.. haha.. Men nej, cup i karlstad blir de iallafall, hem ljuva hem. blir de inga cuper för er eller? Pöss Värmland

2007-06-26 @ 22:25:30
Postat av: virre

hihi tycker mej kunna känna igen dessa bilder...
kram

2007-06-28 @ 09:01:47
Postat av: Sara

Sorry Virre, tänkte nästan att någon av dem kunde vara dina. Jag har samlat alla bilderna i en mapp på datorn. Anmäl mig om du vill ;)
Å Frida kanske skulle du kunna ha en chans på peppes i år när eliten inte är där ;)
Nice med Kallsta open. Hälsa Värmeland du sköna!
Vi har en egen cup: Nolia som går av stapeln 30 Aug till 2 Sept. Sen blir det lite annat smått och gott! puss

2007-06-28 @ 13:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback