Gött mos!

Fick en infall idag och åkte upp till Göteborg för att slå två flugor i en smäll. Sa tack och hej för mig till laget samtidigt som jag fick träningen avklarad. Var ett roligt och varierat träningspass. Sprang 8.an och stannade på vägen för att köra styrka, hopp och olika sorters intervallträning. Favoriten var med på programmet: "Ankis" bakåtvända grodhopp uppför backen. Alltid lika roliga att se på!

Nice att jag kunde vara med och ännu mer nice att få träffa alla goa tjejer igen efter ett lite abrubt slut efter Kungshus Cup. Kul att det finns många nya och nygamla talanger med i gänget alla redan, det bådar gott för blåbärens framtid!

Du Frida, jag menade allvar om att jag tänkte springa med dig!
Jag gör allt för dig Värmland, speciellt nu när du är den enda "lantisen" kvar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback