Om tid är pengar så lever jag över mina tillgångar...

Just nu önskar jag att varje dygn bestod av minst 10 timmar till. För tiden räcker inte till åt allt som jag tänkt hinna med. Tentapluggandet rinner ur öronen på mig snart. Det är bara för mycket information att ta in på alldeles för kort tid. Vill inte sitta instängd med böcker upptravade i stora högar mer utan vill hinna med att vara social och njuta av tillvaron med vänner och familj innan jag flyttar. Men icke!

Som ni ser Sara är lite tjurig idag... 
Men vart tog sommaren och solen vägen? Det är tusen gånger roligare att plugga solandes på balkongen än att sitta inne och titta ut på en gråmulen himmel.
Jag börjar ändå ana ett ljus i tunneln. På torsdag är det över!

Hinner inte sitta här på ett tag. Internet-, kompisfika- och telefonförbud är utlyst. Tänkte ändå att det kunde vara bra att visa upp ett tecken på liv efter äventyret i skogen så att inte någon tro att jag blivit uppäten av en björn eller slukad av gammelgäddan i torskabotten. Nix, jag överlevde turen utan några allvarliga skavanker. Den fulaste bonnabrännan alla kategorier samt ett helvetiskt träningsvärk i rygg och armar lyckades jag dock införskaffa mig. Solen tittade bara fram på ena sidan när vi paddlade sista dagen vilket resulterade i elaka brännskador på ena armen, halva ansiktet och halva nacken. Ser lite halvkul ut må jag säga!
***

Vid den här tiden om exakt 10 dagar sitter jag på flyget till Umeå!
***
Em- kval mot Danmark i Köpenhamn tonight. Tyvärr tror jag på dansk seger. Ta det inte så allvarligt. Jag är trots allt lite bitter denna morgon...

Dax att gnugga mina sista hjärnceller mot varandra så att det blir tid över till träning i eftermiddag. Kan man köpa styrka och konditionsträning för pengar? Den här veckan hade varit ett bra tillfälle att nyttja den möjligheten i så fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback