Umebo

Jag är lite smått handikappad, ingen telefon och inget internet ännu. Men det skall ordnas inom kort.
Ville bara ge er några små tecken på liv ifrån björkarnas stad!
Har skrivit ett lite längre inlägg om gårdagen som jag sparat på datan, så det hoppas jag på att kunna slänga in här inom kort. Var en händelserik dag igår med tusen nya intryck och träning på toppen av det så idag är jag trött som en gnu...

Men allt är nice this far! Känner mig grymt välkommen och omhändertagen.
Umeå är fint och lagom. Å min lägenhet är kanoners! Ligger mitt i smeten!
Lite skumt att vara i en stad där man inte känner någon och att knappt hitta hem. Men det är grymt häftig känsla oxå. Känner mig nästan lite modig. Haha!

Återkommer. Ha det!


Kommentarer
Postat av: Tina

Hallå.....kul att höra att du lever...vi har varit lite oroliga! Ser fram emot mer läsning snart...kram

2007-06-14 @ 11:38:03
Postat av: Josse

Nice att första dan har gått bra. Innebär mitt i smeten att du bor mitt på torget?
Ha det fint!

2007-06-14 @ 16:06:50
Postat av: Sara

Mitt i smeten innebär riktigt nära torget!

2007-06-14 @ 21:43:30
Postat av: Frida

Hej Grisen! Läser din blogg nästan varje dag.. men på jobbet kan jag inte skriva in kommentarer.. Ja ensam lantis kvar nu.. suck.. i år skall jag verkligen jobba på att få göra B-lags skivan.. SCHALGER!! Du skrev att du tänk springa med mig i måndags.. men du gjorde inte de.. berodde de på att du inte riktigt hängde med i mitt tempo? haha :) Hur stort e Torget egentligen.. är det där alla ungdomar hänger på kvällarna..? Pöss på Dig!
Ps. appropå inget internet.. sök trådlöst, någon har de säkrt i närheten.. ja har ju klarat mig såhär i snart 1.5 år..

2007-06-14 @ 22:35:53
Postat av: Me

Det berodde på att du såg mitt förslag som ett stort skämt haha. Trodde inte du ville. Dessutom så ryckte det i benen lite. Blir svårare att få igenom skivan nu... men du får kämpa på för dina rättigheter! Tror du inte jag sökt efter trådlöst... de är smarta här i norrland.
Pözzz

2007-06-14 @ 22:41:11
Postat av: Åsa

Jag skulle nog vilja påstå att det finns fler lantisar än Frida kvar. What about me? Jag är inte heller från stan - även om min världsvana framtoning får omgivningen att tro så.
Du är jättemodig Sara. Och det ska bli så kul att följa karriären!
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback