Du sålde våra hjärtan...


Och som tack så köpte vi biljetter till din stora kväll. Tyvärr var det ingen realisation...
Söndag den 18 Mars spelar en av mina stora favorita låtskrivare, Lisa Ekdahl, på storan här i Göteborg. Jag vet tre glada vänner som ska dit och lyssna på skönsång! Jag tippar redan i förväg på en mycket lyckad kväll!



"Du sålde mitt hjärta, på realisation
och du sålde min stolthet, på närmaste auktion
Du sålde min värdighet och min innersta hemlighet
Av allt det jag gav har du ingenting kvar
Jag ger vad jag har
Men du ger ingenting tillbaks
 
Jag lämnar dig här
Jag måste gå nu
Ja, jag lämnar dig här
För jag vill aldrig, aldrig, aldrig bli som du
 
För du sålde din hjärta, du sålde din själ
Så inte känner du smärta, när jag tar mitt farväl
Inget smärtar en hjärtlös man, säg vad en man utan hjärta inte kan
Av allt det jag gav har du ingenting kvar
Jag ger vad jag har
Men du ger ingenting tillbaks"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback