Hon förtjänar hela himlen!

Efter att ha haft en trött och seg eftermiddag fick jag framåt kvällen tillräckligt med kraft tillbaka för att orka komma iväg på 3 rätters söndagsmiddag och Lisa Ekdahl konsert på Storan tillsammans med mina lagkamrater Frida och Åsa. Maten smakade mumma och konserten var underbart härlig!

 

Lisa Ekdahl gör just nu en lite mindre avskalad akustisk turné i mindre konsertlokaler. Konserten på Storan var just en sådan tillställning och jag måste säga att hennes texter och musik kommer fram mycket bättre på detta sätt. Inte bara musiken var uppskattat av mig utan jag måste säga att sångerskan har en stor portion humor och ett härligt scenspråk att bjuda på också!

 

Mina favoriter på konserten var:

Vraket

Ljug för mig älskling

Om jag snubblat efter vägen

Jag tror han är en ängel

Hon förtjänar hela himlen

En mycket lyckad kväll!


Kommentarer
Postat av: Frida

Underbart skön musik. En bra kväll helt enkelt.
Vi hade alla tre våra favvo låtar.
Bilderna... du kan få den ja tog på dig, seriöst, åsa va jätte söt på kortet men jag ler som aldrig förr. Inte vackert!

2007-03-19 @ 15:50:50
Postat av: Sara

Haha, ja jag såg allt att du blev lite skum på den bilden... Men vacker är du alltid Frida lilla!

2007-03-19 @ 16:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback