Idag bär det av till Mora

Den (för vår del) mycket långa bussresan börjas på kl 15.00 nu i eftermiddag. För min del så ska jag försöka mig på att lära mig att sova på en bussresa, vilket brukar vara i princip omöjligt i vanliga fall. Men jag har haft två så tunga och stressiga veckor (därför som inläggen här varit så få) att jag måste ta all tid till sömn som jag bara kan för att vara iform under morgondagen.

Lite otur med sjukdom och dylikt har gjort att förberedelserna för laget inte varit maximal. Men trots allt har det sett fint ut på  sista träningarna och jag är laddad till tusen och har haft en skön känsla i kroppen det sista. Känns som om jag har hittat formen något. Ska i vilket fall bli så himla roligt och utmanande. Jag vågar tro på en tuff och väl genomförd match imorgon mot KAIS!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Trevlig blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback