Ja!

Vinst för Warberg över Helsingborg med 9-4. Ingen vidare TVmatch att kolla på, lite segt tempo enligt mitt tycke. Blir väl så när båda lagen ligger och lurar och väntar på motståndarnas misstag och samtidigt inte vill sälja sig då mycket står på spel.  Hade mer än gärna varit där och kollat för det verkade vara ett himla tryck och god stämning i Idrottens hus (Över 2000 i publiken även idag). Den tillresta Warbergsklacken dominerade totalt trots deras minoritet. Grymt var ordet!

 

Apropå Daniel "Magic" Johnssons Zorromål, så kan jag inte bestämma mig för om jag gillar det eller ej. Snyggt- jovisst! Men hur i helsike ska domarna kunna hinna avgöra om det är en hög klubba i det läget. Varenda zorrande är ju på gränsen till hög klubba eller över. Trots det är det sällan det blir någon avblåsning. Enligt mitt tycke så var 2-2 målet TOKHÖG klubba. Men så behöver ju jag också skaffa mig ett par nya glasögon...

 

Peter Sjögren lär ha tystat Helsingborgarna idag. Hitta på något nytt att hacka på för idag visade han att han är en målvakt av klass!

 

Sist men inte minst: Snälla, snälla ta bort Lersbryggen från rutan- åtminstone för ett bra tag framöver. Hon är så negativ att jag spyr på henne. Sur som en citron är den bästa sammanfattning jag kan komma att tänka på och hon har dessutom mycket sällan något vettigt eller nytänkande att tillföra diskussionerna.

  

Kommentarer
Postat av: Malin

åh! tackar! va glad ja blir:)

Postat av: Anonym

det är alltså inte bara jag som tycler Lersbryggen e tokigt negativ.....kan bara hålla med Sara

2007-03-27 @ 15:19:13
Postat av: Tina

det förra inlägget var ju mitt.....glömde i all uppståndelse att skriva mitt namn

2007-03-27 @ 15:19:55
Postat av: Anonym

haha, ja det är lätt till att glömma det. Tack för att du skrev igen, med tanke på hur nyfiken jag skulle bli annars :)

2007-03-27 @ 15:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback