Jag tror jag är kär!

Men ack inte i någon pojke eller så. Nä, nu får det vara slut på sådana fjomperier. Utan i min kära gamla hemstad Varberg....

Det är ren glädje att vakna av att solens strålar sakta smyger sig genom rullgardinen och  väcker en till liv på ens lediga dag i sin gamla hemstad. Inga problem i världen eller envisa förkylningar känns särskilt betungande då...

Jag har just avnjutit en underbar promenad utmed strandpromenaden. Till och med vinden kändes varm och skön även utmed stranden. Surfarna hade hittat ner till Apelviken och det kryllade av människor på strandpromenaden. Så vackert och så välgörande för både kropp och själ.

Det är inte utan att man får en stark hemlängtan. För jag lovar att det inte finns något bättre ställe att vara på en solig vårdag som denna. Snacka om att känna livsglädje och ladda batterierna!





 

Bilderna är tagna med min kassa mobilkamera, så det är ingen vidare kvalitet på dem. Önskar att jag hade haft en riktig kamera med mig eller att det gick att stanna tiden en liten, liten stund och plocka ner ögonblicket, känslan och omgivningen i en liten ask som det går öppna när man känner att man behöver en dos av det allra bästa.


Kommentarer
Postat av: Hjärtat!

Jag vill också¨hem till varberg!! GUUdd va fina bilder!!....mmmvill hem!..Men slutspelet lockar mig med!
Löve u!
Köss tess

2007-03-13 @ 13:39:04
Postat av: Sara

Förstår att du oxå vill hem.Inte lika vackert som i Tvååker dock... haha! Själv längtar jag hem till gbg istället idag, inte till stan som sådan men till träningen. Suger så det duger när jag inte kan träna pga av förkylning! Grrr. Någon dum sate har dessutom lagt elitserieslutspelet på torsdagar då vi och ni tränar, så det får vänta tills finalen...

2007-03-13 @ 19:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback