Kameralängtan...


Hoppas, hoppas att Jasse kommer ihåg och har tagit mod till sig att fråga pojken efter min kamera och tar med den till träningen ikväll. If that´s the case så kommer jag att lägga upp lite fina vinnarbilder från festen i Svingeln i lördags efter träningen ikväll.

Vill minnas att det blev ett och annat kul kort taget då. Inte så konstigt kanske, då det var en av de mest lyckade festerna alla tider.

Får se hur det känns att träna överhuvudtaget idag. Jag har passat på att träna lite extra den här veckan då vi inte har någon match. Startade därför dagen med ett pass Spinning följt av ett entimmes krafttagspass (styrketräning i grupp med vikter) på fysiken. Var hårdare för kroppen än jag erfarade, men ack vilken bra och givande träning!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback