Lördagens Topp Tre

Etta: The Ark!!!


Vilken välförtjänt melodifestivalvinst. Låten är kanon och ni är de enda deltagarna som jag skulle kunna tänka mig att köpa och vilja lyssna igenom ett helt album med.  Kanske ingen schlager direkt, men det verkar inte vara något krav i melodifestival längre. Klart trallvänligt duger för mig!


       Tvåa: Schlagermiddagen


Malins hade förberett och fixat allt in i det minsta och det var bara att sätta sig till bords. En mycket god och trevlig middag (tillagad för 20 personer, men avnjöts av 8 hungriga vargar) följt av efterrätt, snask och godis.Det trevliga sällskapet är inräknat i det goda omdömet. Tack för en mycket trevlig kväll!


 Trea: Tess första Elitseriepoäng 
 
Om man varje natt i flera veckor drömmer otäcka mardrömmar att man gör mål som sedan alltid döms bort av domaren av diverse olika anledningar är man ganska sugen på att äntligen få till det.  Igår satt den. Ingen tvekan om saken. Direktskott från Tessoposition rätt upp i krysset. Grattis!

      

Kommentarer
Postat av: Hjärtat!

Så söt du e å nämner mitt önskvärda mål!...säger bra ÄNTLIGEN!!!

Love u!
Kösstess

2007-03-13 @ 13:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback