Minst antal utvisningar

På innebandy punkt.se har man ställt samman statistik i de förbundsserier som är färdigspelade. Anmärkningsvärt är att vårt lag är det lag i serien som har minst utvisningsminuter. Endast 23 utvisningsminuter på 16 matcher. Det tror jag betyder att man ofta är rätt i situationerna och orkar och kan göra ett smart beslut!

Ändå brukar jag ibland få höra att vi spelar "fult". No way, hårt kanske- men schysst! Statistik säger väl allt eller hur var det? Jaja skit samma jag tycker om att spela i mitt lag iallfall! Själv har jag inte en enda utvisningsminut i år . Till skillnad från sista året i Warberg då jag pinsamt nog toppade den interna utvisningsligan en bit in på hösten och efter tre matcher även ledde hela seriens utvisningsliga med 6 utvisningsminuter. Tokigt. Å dumt. Vilken tur att jag växt ifrån fenomenet att ta tag i motståndarnas klubbor i tid och otid...

Idag var samurajen lössläppt igen och laget var "toppat" med en nygammal mittspelare. Det var kul med en lite annorlunda träning. Kanske får jag och Maggan sitta i seket eller nåt resten av säsongen för Pecka och Jönsson imponerade ordentligt i målet!

Kommentarer
Postat av: Josse

Och jag hjälpte till att knäcka ditt lag med 2 mål och 4 ass! Hihi!

2007-03-06 @ 22:15:18
Postat av: Anonym

Och jag hjälpte till att knäcka ditt lag med 2 mål och 4 ass! Hihi!

2007-03-06 @ 22:15:49
Postat av: Sara

Jaja, nu ska vi inte vara såna. Det viktiga är ju att man har roligt (?). Man kunde nästan tro att du lånat Lisas klubba idag, med tanke på målen hehe!

2007-03-07 @ 09:16:13
Postat av: Åsa

Jag kan gå på Lisa. Beställ biljetter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback