Nu ska jag väl slippa snora, sa kärringen & skar av sig näsan.

Om jag inte blir frisk snart så får jag smått panik. Vill träna! Vill orka ha engagemang och kunna göra bra ifrån mig på min nya praktikplats. Istället går jag runt i någon slags yrdimma, hostar, snorar och blir trött at minsta lilla. Snörvel, snörvel var ordet.  

Vet inte vilket jag mår sämst av: förkylningen eller det faktum att jag missar en träning. Fattar inte att man kan må så dåligt av att inte kunna närvara. Sjuk är vad jag är på flera plan! Har fått stränga bannor idag av Söstra mi.  Hon tycker jag är knäpp som ens funderar på att gå och träna i detta förkylda och från och till febriga tillstånd. Säger att jag inte tar min hälsa på allvar...

Vet ni vad envisa Sara svarar då? Jo, att hon inte förstår sig på någonting och så drar jag minst tio nyackompanjerade anledningar till varför det är så dåligt att stanna hemma och vara sjuk. Envisa, knasiga jag. Förlåt! 

Får se om det blir lite bättre efter dagens stillsamma kväll med massa vila, tacos, nybakta muffins, syskonkärlek och en stor hög piller. Hoppas, hoppas!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch vad besviken jag var att du inte var på träningen. Riktigt dåligt, Sara... Skämt å sido, jag hatar att skjuta mot en bollväska, bli frisk!

Postat av: virre

skynda dej tebax!!!
vi hade inte ens en bollväska.
(hur kunde brasan inte märka de?)

2007-03-14 @ 12:58:46
Postat av: Åsa

Jo, jag märkte nog att det inte var nåt där på övningarna. Typ när man missar mål trots att det är helt öppet svider det ju lite. Men på spelet, det korta som var, så stod det något mitt i målet. Det kanske var ett småmål.

2007-03-14 @ 13:35:55
URL: http://stillnatljus.blogg.se
Postat av: Frida

Håller med er tjejer, Bli frisk sara. Och svar ja, det stod en bollväska där under spelet, för jag bar av en från planen efter matchen iallafall...
annnars är jag vääääldigt vilsen. Krya på dig Gumman!

2007-03-14 @ 16:20:52
Postat av: Sara S

Jag ska tamej fan se till att vara frisk och tillbaka på torsdag. Någon ordning får det ju vara. Vad glad jag blir när jag iallafall är mer välkommen än än bollväska (som det iof råder delade meningar om ifall den var där eller inte)- alltid något! Tack tjejer!

2007-03-14 @ 17:01:36
Postat av: virr£

sicken debatt!
men de stämmer ju faktist att de va nått där i målet under spelet. hade fullt upp me å "tillfredställa" jasses back -krav, so i think i missed it!
*KRAM* på er bruds, see ya imon

2007-03-14 @ 21:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback