Serieseger Divison 1 Södra- jaaaaaaaaaaa!

image30

Ibland behövs det inte så många ord. Den här dagen kommer ha en särskild plats i mitt lilla hjärta ett tag framöver. Vilket slit, vilken arbetsinsats av samtliga spelare och ledare idag- och under hela säongens gång. Det är stort att vinna serien med tanke på den enorma press vi haft på oss under säsongen. Tredje gången gillt (andra för mig). Välförtjänt så in i vassen. Det är en ära att spela i RBK:s damlag  numera "expressloksteamet" mina vänner. 
Hipp, hipp- HURRA HURRA HURRA!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag börjar lipa när jag ser bilderna. Puss på dig Sara.

Postat av: "Nollan"

ja, vet samma här. Som sagt det var en underbar dag igår, nu får vi se till att vinna kvalet så att vi får fira och glädjas ännu mera- på riktigt! puss

2007-03-04 @ 14:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback