Snaaaark... Snooze... Slummer...

Att gå upp innan sju på en fredag borde vara olagligt. Fattar inte hur jag ska kunna hålla ögonen öppna idag. Har satt igång syster ysters kaffemaskin och hoppas att koffeinet skall göra underverk och väcka upp min stackars kropp. Förkylningen är i princip borta nu, kvar återstår endast lita hosta och trötthet.

Träningen igår gick över förväntan och var riktigt kul (iallfall om man var målvakt). Min favoritövning genomfördes plus spel på liten plan plus att Jag & Maggan stod i samma mål på sista övningen med ett STORT MÅL! To bad att inte fler var där! För vad jag har hört så går det ett rykte om att vi ska spela kval till Elitserien nästa vecka. Undrar just om inte den informationen gått fram till alla i laget, det vore ju synd i annat fall...

De sista raderna var ett försök att vara ironisk. Känner bara att vi har världens chans att spela två riktigt viktiga , tuffa och i mina ögon stora matcher. Att inte förbereda sig maximalt med full trupp känns som slöseri med tid. Nä, ikväll får vi tro att alla är friska, lediga och tillbaka i Svingeln för en kanonträning!


Nu måste jag dra iväg och läxa upp mina små elever :)
Som ni säkert har märkt så hinner jag inte skriva så mkt nu förtiden, det är ett himla flängande dessa två veckorna när jag har VFU. Varberg-Göteborg- Varberg- Göteborg.....


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har tänkt exakt likadant. Det finns inget som är viktigare än träningarna dessa veckor. Synd, synd, synd att det inte gäller för alla. Och jag är inte ironisk.

Postat av: Josse

Kan bara hålla med båda två och jag får passa på att be om ursäkt för mitt något bryska humör igår...men ibland går det bara inte...

Gött att är nästan frisk iaf

2007-03-16 @ 09:34:33
Postat av: Åsa

Bryskt humör har vi alla då och då. Sara eller Åsa är exempel på det...

2007-03-16 @ 09:39:35
URL: http://stillnatljus.blogg.se
Postat av: Frida

=) ja visar inte min arga sida allt för ofta, bara när folk stör mig i mitt laddande inför match.
Ja känner likadant som Er, Chansen att spela ihop femmorna riktigt bra funkar inte just nu. Jag förstår att folk är sjuka och prioriterar annat, synd bara att det händer just nu...

2007-03-16 @ 10:46:01
Postat av: Marre

Gud, vad tråkigt att det inte är något folk, hoppas inte jag har smittat ner nån med min b-j sjuka.... kan man som jag inte träna får man ju börja mentalt för att sedan utöva det.... hoppas du blir kärnfrisk snart.

2007-03-16 @ 14:33:57
Postat av: Sara

Jag tycker vi har rätt att vara lite bittra ibland... Igår råkade jag vara på gott humör för att jag äntligen kände mig bättre, inget kunde stoppa det, men hade gårdagens träning varit ngn annan dag hade ni nog fått passa er för mig- som ni vet är jag inte att leka med då.... Ses snart på träningen!

2007-03-16 @ 15:47:42
Postat av: Jasse

Aj knooow

2007-03-17 @ 01:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback