Trägen vinner...









Jag har suttit och försökt ladda upp bilder ett bra tag nu, men så fort jag lagt upp en bild får datan fnatt och ca 50 popupfönster har dykit upp. Något tålamodskrävande arbete när man får starta om datorn hela tiden... En hel del fula ord har slunkit ur min annars så vältalande (?!?) mun denna fredagsförmiddag...

Så mycket nytta har jag därmed inte fått gjort. Skolarbetet ligger och skriker åt mig att ta tag i det och jag borde kanske göra något åt det nu. Därför ger jag upp för ett tag och ni får hålla till godo med dessa bilder så länge!

Kommentarer
Postat av: Jasse

Jävla het dubbelhaka har jag..mmhhhmm..weeeeii

2007-03-09 @ 20:12:24
Postat av: Sara

ahh shit vad hemskt! Precis vad jag tänkte på när jag laaddade upp den, gumman!

2007-03-10 @ 00:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback