Ett mirakel

Jaaaaaaaaaaaa! Vad glad jag blir. Trodde inte att det skulle gå. Att min syster skulle hinna trycka ut "badbollen" innan min flytt. Hon hade i och för sig lovat att göra sitt bästa för att skynda på, men jag vågade inte hoppas fullt ut... 

Var så totalt inställd på att jag inte kulle hinna se pyret. Därför trodde jag inte att det var sant när jag fick det glädjande samtalet  under middagen på Hard Rock igår. En liten pojke hade kommit till världen, 3895g vägde han och var 51 cm lång. Grattis och bra jobbat!

Jag önskar dig inte guld, mitt barn
ej heller pengar och makt.

Jag önskar dig modet att vara dig själv
och stå för det du har sagt.

Jag önskar dig inte en stenfri väg,
men kraften att vägen gå.

Jag önskar dig vänner i rikligt mått
och vänner att lita på.

(Ur Peter lemarcs önskan)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad roligt, grattis. Där har vi ju nåt som går din väg! Kram.

Postat av: Sara

Tack! Jag är en oerhört glad och stolt moster!

2007-05-27 @ 17:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback