Jag är en segofys

Fick igår kväll Karamelkungens godistest länkat till mig. Oseriöst, opålitligt och ytterst barnsligt. Men otroligt kul! Iallafall när man sitter i soffan med mörare än möra ben efter kvällens träning och borde plugga till fredagens tenta men inte orkar något... Gör testet här!

Så här var jag enligt testet:
 "Segofyser är utpräglat envisa och ibland på gränsen till överdrivet noggranna. De har starka åsikter om det mesta och tvekar inte att säga dem högt. Ibland kan sega typer uppfattas som egoistiska, men de är i själva verket mycket omtänksamma och demokratiska. Segofyser brinner för det fria valet - sitt eget lika mycket som andras. De är därför mycket tydliga med vad de vill ha, men minst lika måna om att andra också får sitt. Av någon anledning är det ganska många småsyskon som är Segofyser."

Enligt testet (och i verkligheten) äter jag upp allt godis på en gång och sparar inget till senare. Dessutom äter jag det godaste först. Japp, så är det! Tycker nog testresultatet stämmer i sin helhet. Förutom det där med nogrannheten då...

Testet avslöjar även att om jag vore ett djur så vore jag en hamster,  en frukt så vore jag en chilifrukt och om jag vore ett ett instrument så vore jag en fiol! Haha det är humor!

Nä, det är ett stressigt liv jag lever för tilfället. Att jag vart sängliggandes har inte förbättrat oddsen för att få ordning på allt innan flytten samt att fixa de tre återstående tentorna. Idag planeras en få-tusen-saker-gjort-dag. Bäst att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback