VALBORG!

116484-118r

Gårdagens projekt "bojkotta valborg" gick bra till en början- vi var ute och sprang en runda i Skatås vid 20-tiden när jag vaknat till efter min tentakoma. Sen kom vi på att vi borde passa på att gå ut och träffa lite folk. Projekt 2 "bara ta en öl på Haltas" gick inget vidare det heller utan slutade i paraplydrinkande till stängning. Projekt 3 "Gå hem och sova tidigt" gick i samma dåliga spår.
Resultat: En hellyckad kväll!

Jaha, då var det första Maj. Innebär att min kära kompis Sara fyller år samt att försäsongen är på ingående.
Nu ska jag ta tag i mig själv och röja upp i det här rttboet som de säger är mitt hem. Har inte varit här överdrivet mycket den senaste tiden utan mest haft stället som en avlastningszon av grejor och väskor. Nu ska det bli andra bullar!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, tur att jag inte hängde på då. Det hade varit för tungt för mig idag. Fast paraplydrinkar, det är det bästa jag vet...

Postat av: Line

Hej nu har jag uppdaterat lite :)
Japp nu har ja flyttat tillbaka till Falkenberg men åker till oslo på fredag sen stannar ja där till vm börjar..
du ska inte ner och kolla eller?

2007-05-02 @ 17:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback