And the winner is....

Det var ju utlyst till bloggkamp i poker nu i afton. Själv hade jag noll koll på poker tills en halvtimme före nedsläpp. Fick en grundlig genomgång och provspelade en gång på mobilen innan jag entrade bordet. Nu i efterhand börjar jag fatta lite mer vad det handlade om. Dax att vakna nu.

Med tanke på hur grön jag är  borde jag vara lite nöjd med min insats. En femteplats hade varit OK om det inte vore för att jag spelade som en kärring i slutet trots att jag låg rätt bra till. För het på gröten. Blir lätt så när man har tre pojkar på besök två gånger i rad!

Än värre för mirja. Som var en millimeter ifrån att ta hem hela skiten. Jävlar hon tog mig igen...
Och imponerade.... Skit!

Nu vill jag vinna! Vinst imorgon skulle sitta som en smäck. Vi borde f-n ha lite medgång att utkräva av Pixbo imorgon med tanke på att herrarna borde använt upp deras tur på Gammlia under fighten idag...

All heder åt Heda! Och f-n ta speldjävulen som är och flåsar mig i nacken och vill få mig fast i träsket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback