Festen har börjat!

Då var både Elitserien och Superligan igång. Som jag har väntat!
Tyvärr hann jag inte se slutet av matchen på Gammlia igår kväll. Gick så fort jag hunnit vinka i kameran en gång...

Det tog emot aningen att gå iväg när hela laget satt samlat på läktaren med styrketesterna avklarade och jag var tvungen att springa iväg för dagens andra träning- med Sandåkerns herrar. Sån tur är så är varje träning med dem en målvaktslektion av högsta klass!


Konstaterat efter gårdagen: maxmage är fortfarande min absolut största mardröm. Jag har bestämt mig för att försöka att se på skiten positivt istället för att hänga upp mig motsatsen. Istället för att jämföra med övriga i kollektivet konstaterar jag att en ökning med 100% efter massa extra träning och en j-kla vilja måste ses som något slags världsrekord i sitt slag!

Premiär på fredag. Imorgon anländer min publik hemifrån i form av storasyster Linda. Can´t wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback