Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?

Det finns så mycket jag vill skriva. Ändå slutar det bara med BLANKRADER. Har inte kommit en endaste mening ur mig på flera dagar. Allt känns riktigt bra för tillfället. Allt mer som händer och jag trivs ganska bra med livet. Syrran är på plats och vi myser ikapp allt vi kan och hinner. Den här veckan har jag gått hem från varje träning med ett stort leende! Å det mina kära vänner har ingeting att göra med "bad- taste träningen" i tisdags...

Dessutom är det en stor dag idag. Inte bara kanelbullens dag utan även världens bästa Helenas födelsedag. Kommer inte ihåg exakt vilken fördelsedag i ordningen det är, men hon ser inte ut att vara en dag äldre än 25! Speciellt inte på träningarna. Hon är i topp på samtliga moment- imponerande. Försökte hålla takten med "morsan" igår på löpningen. Det var nätt och jämnt att jag hann med min hare...

Jaja, trots denna glada och förväntningsfulla dag så går jag till träningen med en liten liten klump i magen. Det är nära nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback