Hemfärd!

Det blev en riktigt bra avslutning på Nolia Cup. För första gången någonsin vann Dalens damer cupen efter en stabil 8-1 vinst övre Ö-vik i finalen!

Gårdagens träning var mycket givande. Det var då min tur att träna med Sandåkerns herrar i Vildmanna hallen. Ett mycket bra initiatv det där att vi målisar får chansen att stå i mål lite på herrträningar. Mer "kötta" och betydligt fler skott under tvåmålen än jag är van vid...

Jag hade otroligt nog lyckats att tappa bort något igår. Utan att jag visste om det. Otippat. Helt plötsligt ringde en okänd människa mig och sa att hon hade min legitimation...
Bra att det fortfarande finns genomsnälla och ärliga människor. Ännu bättre att jag allt som oftast råkar tappa bort mina saker just där de befinner sig!

Veckan har gått i slow- motion och kännetecknats av en låååång väntan. För nu väntar bara träning, packning och sänggående innan planet lyfter söderut mot Göteborg tidigt imorgon bitti. Det är ett tight schema som gäller i helgen. Många som vi bara måste hinna träffa. I Göteborg och hemma i Varberg. Längtar!

Ja, jag skrev "vi"!
Livet är härligt. Solen skiner.
Jag har funnit den finaste av pojkar.
Och det är inte bara för att han köpte nästan alla mina kakburkar...

Ses i söder mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback